May 21, 2011

♠ All about ♥ daddy



All about HIM : My Beloved Daddy ♥

Obviously very carefully,there is a vicious mouth.Some harsh words are often said to stimulate others,people who know him are aware,in fact,he's starting point for our good.Can do his daughter,really happiness,all the time because he will worry about ur future,even if the sky is falling,he will hoodwink the protection of daughters.Don't hv a father,everyday wait his daughters back after work,to rush the kitchen to get hot food,gv his daughter to eating.Since my parents divorce,he has been eager to give her a warm home,but he knew his daughter didn't happy lived new home,his heart is particularly uncomfortable.This is my first photo in the photo with him.

关于他




我最敬爱的爸爸

嘴硬心软,常常说一些难听的话来刺激别人,了解他的人都知道,其实他的出发点都是为了我们好。能够成为他的女儿,真的很幸福。因为他无时无刻都会担心你的未来,就算天塌下来,他还是会一手遮天的保护女儿。没有一个爸爸会每天等女儿放工回来赶快跑去厨房弄热菜给女儿吃,或是坐在饭厅看女儿吃饭。自从父母离婚以后,他一直渴望给我个温暖的家,但他知道女儿住得不开心,他自己心里也特别难受。这是我跟他第一次合照的照片,很有价值。





His desire to warm home,and not,as he wished.becoz everyone can come to communicate,at worst point,birth is natural,How to compare?whether father or aunt sharon,also is the same idea.Love their own children more.If not today I came back to live,I believe tat the father will of a person alone at home,every saturday I went back to my mother home lived,today exception.When I came home to find this screen,my heart suddenly filled with a bitter feeling.I don't wan my father so alone.I don't noe what they are adults but also in the dispute,I just don't wan to see this picture.When I see of aunt sharon their go out,dad left at home alone,my heart feel very helpless.The reason is tat I'm not happy,adults at home dun wan the dispute has been the emergence,I was very troubled.Finally,I sat in the living room a few hours to accompany daddy,listen to him complain,I want to say,we all live together so hard,why?

他所渴望温暖的家,并不如他所愿。因为每个人都无法沟通,说难听点,亲生的就是亲生的,要如何做比较?不管是爸爸也好,阿姨也好,都一样的想法,疼自己亲生的孩子比较多。若不是今晚我回来住,我相信爸爸会一个人孤单在家,毕竟每个星期六我都回妈妈家住,今天例外。当我回家看到这画面,心里顿时涌起了辛酸的感觉,我不要爸爸那么孤单。我不懂他们又在争吵什么,不想看到这画面,当我看见她们都出去的时候,剩下爸爸一个人在家,心里觉得很无奈。我不开心的原因是当我回到家就看见这种争执,让我很心烦。最后我坐在客厅陪了爸爸几个小时,听他诉苦,我很想说:大家住在一起那么辛苦,是为了什么?





Tis is our family time to travel photo.I'm very eager and Dad have a lot of sheets photo of us,but the two of us alone time is really very little,sometimes many people around,I could hardly speak.Do u understand me how this strange house it?but to my dad happy,I also wan moved in to live.I wish,is the ability and dad there this year,went to shoot an outdoor album together.

这是我们去旅行的第二张合照。我非常渴望和爸爸拥有多多张属于我们的照片,但是我们俩独处的时间真的很少,有时候身边很多人,我都没办法开口,你明白我在这间家是多么的陌生吗?但是为了爸爸的心愿,我还是搬进来住了。我的愿望,就是在今年和爸爸一起拍户外专辑。




Tis is my warmest memory of home,with my parents, my sister.I was the youngest.Our family photo is very rare,now I want to be able to make another and more a family photo,and this possible?you can understand the love of my family members do tis? no one could replace.

这是我记忆中最温暖的家庭,有我的父母,还有姐姐,我是家里最小的。我的家庭照非常稀少,现在的我多想能够再拍多一张家庭照,还有这个可能吗?我的家人们,你们能够谅解我,对这家庭的爱有多么的强烈吗?没人能够取代。



Tis is my little world,although I was 20 years old,but I really like these kids favorite ornaments.All are custom-made for my father,I also specifically chose pink,the color is fantastic, I love it.I want something,Dad will make every effort to me.But more and therefore I didn't know enough,I was a contented child.The interior of the above:birthday gift each year,graduation photo,sister photo,dad photos,mummy photo.

这是我的小天地,虽然我20岁了,但我还是很喜欢小孩子喜爱的东西。全都是爸爸为我做的,我还特别选了一系列粉红色,让人感觉梦幻,我喜欢。我要的东西,他都会尽全力给我,但我也没因此而越来越不满足,我是知足的小孩。上面摆设了:每年的生日礼物,毕业照,姐妹照,爸爸照,妈妈照。





Tis is also the father made ​​for me,also remember when moved in the time,I told Dad,my room to get a large mirror,results dad really made ​​to order the entire film black mirror de wardrobe.The wardrobe account for a lot of space in my room,my closet is full,but a lot of clothes are not worn.previous style of luxury,now save a lot.

还记得当初搬进来的时候,我告诉爸爸:我的房间要弄一大片镜子的,结果爸爸还真的订做了整片黑镜子的衣橱给我。这个衣橱占了我房间很大的空间,我的衣橱都满满的,但是很多衣服都是没穿过的.以前奢侈的作风,现在节省了很多。






Tis is my bed sheets,all white.Remember when my dad gave me to buy double bed,in order that I sleep comfortable,I refused,but bought this bed.purpose is to save money,can sleep just fine.

这是我睡觉的床单,全部都是白色的。想起当初爸爸要买双人床给我,让我睡得舒服一点,但是我却拒绝了,反而买了这个单人床。目的是省钱,可以睡觉就好了。





Without it,I will die.I hid in the room every day doesn't go out to living room,only it has been with me.My laptop.I love it.previous ignorance,already have a flat computer,also buy more than one laptop.

没有它,我会死。我每天躲在房间很少出去客厅看戏的,只有它一直在陪伴我。以前不懂事,有了一架平面电脑,还去买多一架laptop,我的电脑,我爱它。





My beloved father,

today gave me many, many feelings,

I'm grateful to him for me to do everything,

I will always keep in mind first.




我最爱的爸爸,

今天给了我很多很多的感触,

很感激他为我做的一切,

我会永远记在心里。





No comments:

Post a Comment